יום שלישי, 25 ביוני 2013

דברים שעשיתי ביום שלישי

הבנתי היום שהוול שלי בפייסבוק הוא זוועת עולם.
הוא פשוט נוראי, אוסף לא קוהרנטי של בדיחות, לינקים וטקסטים הזויים וזה עוד לאחר צנזורה עצמית קפדנית.
בחיים לא הייתי מאשר את עצמי כחברבוק מן המניין.
בזיון.

אז מה שעשיתי היום הוא להתחיל בלוג במטרה לרכז את כל ערימת השטויות העצומה הזו לדף אחד.
האם זה טוב?
כנראה שלא.
עם הזמן אולי אגלה את האיזון הנכון בין הבלוג הזה לפייסבוק.

אז נתחיל!

דברים שעשיתי היום:

09:00
התחלתי את היום בהאזנה לUrban Sax. הרכב קלאסי מינימאליסטי שמורכב בעיקר מן מספרים עצומים של סקספונים.
האלבום בעל אותו השם ממש פיצץ לי השכל בפעם הראשונה ששמעתי אותו.
וידאו-שלא-הצלחתי-לאמבד

09:23
אתמול אצל טל המופלאה שמתי לב לאלבום הזה על השולחן מאת יו הופר, פליט סופט משין ואליל פרוג רוק.

היא אמרה שהוא ממש טוב ושהיא תשלח לי אותו.
בינתיים בבוקר מצאתי את הקטע הזה ביוטיוב:



מאז טל אמרה לי שהוא נחמד אבל היא זכרה אותו יותר טוב.

10:23
ראיתי את הסרטון הזה ביוטיוב של צב בן זונה רודף אחרי חתולים פחדניים וארוכי פרווה ומפריע להם לאכול.



11:40
קראתי את הטור הזה בטמקא שנקרא "סודן זה כאן". כותרת בעייתית מאוד וגם הכתוב בעייתי בעיני.
אבל כמו שאמר ידידי מיכאל האדום:
"קראתי את המאמר קודם. קצת קשה לי איתו אבל הוא טוב בסה"כ. הבעיה בכל הדיון סביב דרום ת"א היא ש"politics is the mind-killer". כשמישהו אומר שהפליטים מהווים בעיה רצינית עבור תושבי דרום העיר, זה אוטומטית נשמע כאילו הוא מאשים את הפליטים. וכשמישהי אומרת שקשה לפליטים וצריך לעזור להם, ושהם סובלים מגזענות, זה אוטומטית נשמע כאילו היא מאשימה את תושבי דרום העיר. אבל זה מפגר. גם אלו קורבנות וגם אלו. גם אלו פוגעים באחרים וגם אלו. האשמים הם הממשלה והעירייה שמאפשרים ובמידה מסויימת יוצרים את המצב הזה, והם אלו שמחובתם לתת מענה לצרכים של שתי הקבוצות."

16:38
הפכתי לפמיניסט של העשור בתגובה לבלוג "שק של נחשים". 8 לייקים והזרוע עוד נטויה.
אני עוד אהפוך לגביר של הפמיניסטיות אם זה ימשיך ככה.

17:20
יצרתי את הבלוג הזה. ווהוו!

18:22
מסתבר שאליל הרוק דני בן ישראל, האחראי ליצירת המופת הפסיכודלית חנטריש 1/4 3 פתח הדסטארט לאלבום המשך לחנטריש?? עסק תמוה ביותר. בינתיים טעימה מן האלבום המקורי:

דני בן ישראל גם אחראי ללהיט המסיבות "יין מחזק ת'זין". קצת פחות מופתי.

18:43
הצילו! שמתי לב לחור בבגד שנראה כתוצאה של זחלי עש בארון! הם יאכלו לי את כל הבגדים!!!
מה אני צריך לעשות?? :((
עריכה: זה מה שאני צריך לעשות. אבל אין לי כוח. אחכה שהעשים יאכלו לי את כל המלתחה ואז אקנה חדשה.
שופינג!

19:02
וואו, מדליק. סרטון אנימציה קצר של Jack TML



21:48
נו כמה זמן לוקח לך להתקמפל יא חרההה?!?!?!?!

21:50
שיתוף הפעולה בין בוסתן אברהם לרוס דאלי הוא ממש מוצלח. מומלץ בחום למי שמתעניין במוזיקה אממ...
לא מערבית?



22:58
ישש! סיימתי לעבוד.
אני הולך הבייתה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה