יום חמישי, 27 ביוני 2013

דברים שעשיתי ביום חמישי


23:13

הזקן המוזר של גוש ג'וש! סרטון אנימציה קצר ומשעשע על מערכת היחסים המוזרה בין ג'וש לזקן שלו


מזכיר לי שכתבתי והלחנתי פעם שיר על זקן:

כשהוא היה מאושר הזקן שלו נפרש ונפתח כפרח
שולח את עצמו לכל הכיוונים
מנסה ללפף עצמו עלייך


23:41
לבמה עולה קארל הארט, דוקטור. גבר שחור ונאה, לבוש בהידור. לראשו ראסטות.
מתכונן להרצות את משתנו לפיה סמים כמו קראק וקוקאין אינם ממכרים כפי שהמדיה והממשלה מספרת לנו.
דברי הפתיחה של המראיין המשופם להכביד לקארל: "אתה נראה כמו סוחר סמים, למה שנאמין לך?"
oh shit I can't believe he just said that :D


00:30
ווהו הצלחתי לקרוא תווים. אני מרגיש כמו ילד בן ארבע אבל.
 "בו-בה נ-מה. בו-בה. ק-מה"
ככה בערך זה נשמע כשאני מנגן תוך כדי שאני קורא.

00:41
כמה מכם שמעתם על הספורט הנפלא "איגרוף -שח"?



כן, זה אמיתי. אולי זה התחיל מתישהו כבדיחה. אבל זה אמיתי.
סיבוב איגרוף, סיבוב שח.


01:04

01:25
משל על חתול


12:54
אז אתמול עמדה סנטורית דמוקרטית בארה"ב במשך 13 שעות במאבק על זכויות נשים.
אני תומך בלב שלם, גיבורה אמיתית :)
לקריאה על המקרה באתר "העוקץ"
אה והרגע המדהים הבא:


13:14
ללמוד מספיק סינית כדי להסתדר תוך 6 דקות, הרצאת טד:


13:19
מה זה, למה שמו שקית עם קוראסונים על השולחן שלי?? אני מנסה לשמור על המשקל!

13:24
טל המופלאה: בכיתה י' היה לנו איזה שיעור מוזר כזה בשם "כישורי חיים" ושאלו אותנו, אם בית ספר היה כלי רכב, איזה כלי רכב זה היה. ביקשו לתאר את הצבע ואת הפונקציה וכו'. אז כולם אמרו דברים חיוביים ואני אמרתי "משאית חלודה ומתפרקת שמובילה תרנגולות לשחיטה"

13:35
אריס סאן גבירותי ורבותי, אריס סאן.
הגיטריסט הישראלי הראשון – מיקסטייפ גיטרה של אריס סאן. בבלוג של יאיר יונה

13:57
הרודנה וינה הוא כלי נגינה נדיר יחסית במוזיקה הקלאסית ההודית. הוא כלי שמכוון נמוך יותר מהסיטאר ושימש ביצירות וסגנונות שדורשות כבדות מסויימת למשל ה-dhrupad. לאחר המצאת הסורבהאר, גרסה גדולה ובאסית יותר של הסיטאר, הרודנה וינה כמעט ונעלמה מן העולם בשל הקושי בייצור וחוסר פופולאריות אצל נגנים (הכלי יותר קשה ללימוד)
חבל, כי לדעתי היא נשמעת הרבה יותר טוב :)
הנה דוגמה, שווה האזנה. הגרסה הזו של הכלי נמוכה וגדולה אפילו יותר מן הכלי המסורתי ומחזיקים אותה בצורה פחות מקובלת.
הקטע הבא הוא של אחד המאסטרים הגדולים של הכלי. זה הכלי בגודל והצורה המסורתיים, ולכן האחיזה שונה
Ustad Asad Ali Khan 

14:41
כל המשרד תקוע בלופ של פיטר והזאב כבר חצי שעה. אחד שורק את זה. אחרי כמה דקות אחר מזמזם....
הכי גרוע, שאני גם חלק מזה. מתי זה יפסיק??
14:48
"help me, help me!"
15:06
משהו ממש מוזר בשיר הזה. איפה הדיסוננסים? ונראה שיש לזה קצב...
איפה הרעש חסר הקוהרנטיות? למה האוזניים שלי לא מדממות?
קיצר לא יודע. מוזר לאללה.

15:14
פמיניזם ארכיאולוגי
http://misgav.blogspot.co.il/2013/06/blog-post_27.html

15:20
הקטע האהוב עלי של ניצה ולחם. נונסנס משובח.
15:38
היי זה דווקא נחמד. באתי נגטיבי ועכשיו אני פוזיטיבי. כמו באיידס.
come as you are מל נירוואנה בג'אז. לא עף לי הפוני אבל זה נחמד.



15:50
נזכרתי בזה. זה דווקא מעיף הפוני משו משו. גראנט גרין.


15:52

כוסאמא של הקוראסונים הללו. הם עדיין יושבים לי על השולחן.
נשארו שלושה קוראסונים בשקית.
כוסאמא שלהם.
ויש לי כוס קפה, והכי נכון בעולם זה לקחת קוראסון ולאכול ביחד עם הקפה.
כוסאמק.
15:56
כמעט לקחתי אחד עכשיו! אפילו פנטזתי שאני בוצע אותו לשניים ואוכל רק חצי.
16:17
"He resolved to make the world more beautiful, more colourful and more glamorous. And his aspiration and desire was to make all women beautiful princesses." Harald Glööckler

16:29
אסוסיאציה חופשית
16:57
חרדים נפגעים מכל דבר, מה הרגישות הזו :(


17:31

נכנעתי לקוראסון. אבל זה בסדר. זה תחליף ארוחת ערב.

18:29
אם יכלתם לבחור אחד מכוחות העל של וולברין, טפרי אדמנטיום או ריפוי מוטאנטי, מה הייתם בוחרים?
https://www.youtube.com/watch?v=jVmhqQpXPrY

21:21
אוי לא יאיר לפיד ומרב מיכאלי מה נראה לכם שאתם עושים ):

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה